Freitag, September 30, 2011

Lebkuchen ♥

hmmm september ... nice weather and Lebkuchen ? xO
strange but coooool x'D


Mittwoch, September 28, 2011

headache ...

I don't really feel comfotable right here anf now ... :'(

Sonntag, September 25, 2011

Nothing ...


She's staring at me, I'm sitting wondering what she's thinking
Ummm Nobody's talking, cause' talking just turns into screaming (Oooo)
And now yes I'm yelling over her, she yelling over me,
all that that means is neither of us are listening,
and what's even worse, that we don't even remember why we're fighting

So both of us are mad for nothing (fighting for)
nothing, (crying for)
nothing, (oohh)

When we won't let it go for nothing, (come back for)
nothing,
it should be nothing
to a love like what we got oh baby

I know sometimes it's gonna rain,
But baby can we make up now
cause' I can't sleep through the pain (can't sleep through the pain)
girl I don't want to go to bed, mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me
no I don't want to go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me (oh noo)

Umm
and it gets me upset girl when you're constantly accusing
(asking questions like you already know)
hey we're fighting this war when both of us are losing
(this ain't the way that love is supposed to go, what happened to working it out?)
We fall into this place where you ain't backing down, and I ain't backing down,
so what the hell do we do now?

So both of us are mad for nothing (fighting for)
nothing, (crying for)
nothing... (oohh)

When we won't let it go for nothing,
nothing,
it should be nothing
to a love like what we got oh baby

I know sometimes it's gonna rain,
But baby can we make up now
cause' I can't sleep through the pain (can't sleep through the pain)
girl I don't want to go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me
no I don't want to go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me (oh noo)

Oh baby this love ain't gone be perfect, (perfect perfect oh no)
And just how good it's gonna be
We can fuss and we can fight long as everything is alright between us before we go to sleep...

Baby we're gonna be...

Yah.... Baby....

ohhhh....ohhhh

I know sometimes it's gonna rain,
But baby can we make up now
cause' I can't sleep through the pain (can't sleep through the pain)
girl I don't want to go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me
no I don't want to go to bed mad at you
and I don't want you to go to bed, mad at me (oh noo, nooo, noo)

Sick >____<'

ahhh so many homeworks are still waiting for me ...
but I can't move my body out of my bed ... >___<

Donnerstag, September 22, 2011

sick of ...

hmmm I don't know the reason ...
but have you ever recognize that troubles alway come together ? :s
I'm sick of everything ... >_____<'

Sonntag, September 18, 2011

...

It's funny to see how you get slowly out of my life ...

homework -____-'

ahhhhh damn so many homeworls are waiting for me >____<
I don't like school ~___~

Donnerstag, September 15, 2011

Mittwoch, September 14, 2011

Düsseldorf ♥

landtag is booooooooooring (!!!)
but after all I got a tour thru Düsseldorf of a lovely friend ♥
and Bubble tea :D
hihihihi
driving school is cool (Y)

lovely day ♥

I like :)

Montag, September 12, 2011

themed week :s

ohhhhh it seems to be a boring week >_____<

Freitag, September 09, 2011

Trung Thu in the house ♥

hihihi I love the fam of my mom ♥
especially my Cau Viet & Di Huyen ♥
and of course my two Ems :*
a very big kiss to you all :******
I'm very glad about your gifts :*
the clothes fit me very well :P
the cakes are very delicious (!!!)
the lamps are very cute *_____*
ahhh damn I miss you so much >____<
wish I were in VN >____<
the times were so fucking damn coooooool :DDD

I love you :*


psssss we will see us next summer ;) ♥


Donnerstag, September 08, 2011

Count on me ♥


If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,
I'll sail the world to find you
If you ever find yourself lost in the dark and you can't see,
I'll be the light to guide you
Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Wooooh, Wooooh,Yeah,Yeah
If you toss and you turn and you just can't fall asleep
I'll sing a song beside you
And if you ever forget how much you really mean to me
Everyday I will remind you
Ooohhh
Find out what we're made of
What we are called to help our friends in need
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah
Wooooh, Wooooh,Yeah,Yeah
You'll always have my shoulder when you cry
I'll never let go
Never say goodbye
You know
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what frïends are supposed to do, oh yeah
Wooooh, Wooooh,Yeah,Yeah
You can count on me cause I can count on you
(Count on me - Bruno Mars)

understand Dummiii ? :*

Mittwoch, September 07, 2011

:)

New schedule ♥'ve a very nice schedule for this year

hmmm with the exeption of some teacher I guess I've a very nice schedule for this year ♥
Love it ♥

Sonntag, September 04, 2011

u know ? ;DD

Samstag, September 03, 2011

Celvin ♥

Happy happy Birthday my little bro :*